woensdag 5 december 2007

Eerste stapjes!












Hallo!


Spannend!! Samen met ons huisje, probeer ik ook een blog op te bouwen!

Ja, een mens moet mee met zijn tijd! En ik dacht dat ik mee was, tot er weer allemaal nieuwe termen rond mijn oren vlogen: bloggen bijvoorbeeld. En natuurlijk moet ik dat ook eens proberen!


Maar nu even to the point komen: de verbouwing!

Enkele weken geleden ging onshuisje tegen de vlakte, dit door deskundige hulp van een kraan. Een paar keer duwen en trekken en het was in orde. Het was duidelijk, die hadden dat nog gedaan! Na een dag of 3 was er al niets meer te zien. Buiten dan de stukken die te blijven staan natuurlijk.

Na het verdere uitgraven werd er beton in de funderingen gedaan. Klaar om ons huisje te dragen!
Nog heel veel werk dus!
Tot de volgende keer!


Geen opmerkingen: